Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Hol tart a megrendelésem?

Tisztelt Vásárló!

A megrendelése állapotáról tájékoztatást úgy telefonon, mint email-ben úgyneveztt státusz alapján tudunk adni. Az alábbiakban talál egy leírást arról, hogy melyik státusz mit jelent. Nem áll módunkban időintervallumhoz kötött megrendeléseket teljesíteni (példa: 16-20 h között vagyok otthon) . A futárszolgálatnak átadott megrendelést egyáltalán nem tudjuk befolyásolni, ők telefonon vagy email-ben küldenek értesítést a kézbesítés várható időpontjáról.  

Minden vásárló belépve a saját fiókjába (ha regisztrált) láthatja le nem zárt aktuális megrendelésének státuszát. Kérem ezek mentén tájékozodjanak, a megrendelések teljesítésének menetét gyorsítani csak a legritkább esetben tudjuk, mert az áru jelentős része külföldről érkezik. Az úgynevezett partner oldal megrendeléseinek aktuális státuszát a mi rendszerünkben nem láthatja, ezek felöl a visszaigazolt email-ben kapott elérhetőségeken kaphat tájékoztatást. 

A megrendelések bzonyos esetkeben szétbontásra kerülhetnek, tehát előfordulhat, hogy Ön egy leadott megrendelése ellenére több, akár különböző határidőkre szoló visszaigazolást kap, és értelemszerűen ezek státuszai eltérhetnek! 

Státuszok jelentése:

Feldolgozásra vár: Megrendelése beérkezett rendszerünkbe, de az operátor még nem kezdte feldolgozni. Várhatóan egy-két napon belül elkezdődik a feldolgozás.  

Visszaigazolt 7-14 nap vagy 4-6 hét vagy 6-8 hét - Ez a státusz azt jelenti, hogy a rendelést megrendeltük a beszállítótól belföldi vagy külföldi raktárból, azonban előfordulhat, hogy az áru sérülten vagy egyáltalán nem érkezik meg. Ez esetben a megrendelés Fűggő státuszba kerül.  

Függőben:  A megrendelés akkor kerül ilyen státuszba, ha előreláthatólag a visszaigazolt időn belül nem lesz elérhető. Az értesítést követően 3 nap áll rendelkezésre, hogy a vásárlást egy megerősítő email-ben fenntartsa, ellenkező esetben töröljük a megrendelést. 

Beérkezett Zozotrans vagy Sprinter vagy Futarszolgalat.hu - Az áru beérkezett raktárunkba  és előkészítés alatt van a futárszolgálatoknak való átadásra. A státusz nevében benne van, hogy mely futárszolgálat fogja szállítani. 

Átadva szállítónak-Sprinter vagy Zozotrans vagy Futarszolgalat.hu - A futárszolgálat átvette a megrendelést! A Zozo trans Kft telefonon a Sprinter és Futar.hu sms-ben és email-ben értesíti a vásárlót a várható kézbesítés időpontjáról.

 

Fűggőben előrefizetés miatt - Az előrefizetést vagy meghiusúlt bankkártya fizetés esetén a megküldött dijbekérőt követő 48 h belül kerül ilyen státuszba a megrendelés. Az áru nem kerül megrendelésre a beszállítótól a kifizetés időpontjáig. 

 

Késöbbi postázás- Vásárló kérésére egy késöbbi időpontban való szállítás kérése esetén. 

 

Személyes átvételi értesítés - Személyes átvétel esetén értesítés az áru átvehetőségéről. 

 

Elállás: - A vásárló 14 napon belüli elállása függetlenül attól, hogy az áru még nem, vagy már kiszállításra került.